Thursday, September 11, 2008

hari-hari puasa 3

sudah selesa semua assignment! alhamdulillah.. dah bermalam-malam daku tido 2-1 jam sblm sahur. tapi bangun lambat. haihh.. banyak dah kelas tertinggal ni.

hari puasa kali ni aku nk citer pasal pak arab yang aku baru kenal. nama dia sulaiman. seorang yang menarik. dia independent. bile time iftar, dia selalu datang sorang2 ke white pavilion. yang paling best, dia selalu bawak kofi arab dia. rase dia sedikit sebanyak macam bunge cengkih. tapi best! layan~

selalunya, masa iftar aku akan duduk same dengan dia. borak2 sambil minum kofi tuh. masing-masing bercerita pasal negara asal. gelak pulak akan berselang seli. kadang-kadang ade sorang g brother arab ni join. name dia pun sulaiman. dua-dua sulaiman ni lawok.

bile wat camni, yakni berbuka dengan brothers arab ni, aku rase hepi. sebab ni la peluang yang paling best nak berkenalan dengan orang dari negara lain selain NZ sniri. banyak pengalaman boleh dikongsi. boleh improve english gak :P
sangat menarik bulan ramadhan kali ini


lepas tu, aku ingat nk g uni. bile da readi nak gerak g uni, aku baru perasan beg aku ilang. adeh... nak wat keje tapi beg takde la plak. nak tak nak aku g je uni, pinjam ketas kje capek. siap la jugak ckit. huhu.. mudahan orang yang terambik beg tu akan pulangkan beg tu esok. :(

cukuplah dulu untuk kali ini. selamat berpuasa!

No comments: