Tuesday, April 27, 2010

exam itu dekat!

minggu pertama term ke-dua sudah bermula! hari ketiga sudah memberi gambaran bahawa exam sangat susah! lecturer masih tersenyum meski mereka tahu bahawa ada di dalam kelas itu masih terawang-awangan, terbang di awan gelap subject mereka; tidak tahu arah tuju!
macam aku.

dengan dynamics, thermo-fluid, mechanics ditambah pula perisa design, project dan management yang suka menyelit-nyelit di kala kesempitan masa, aku khuatir! sungguh!

jadi aku membuat keputusan. menyediakan bahan yang perlu untuk exam yang mendatang! kene jenjalan beli barang ni. lagipun da lama tak jenguk riccarton mall yang cantik lagi menarik. ah.. rindu!

jadi aku mempersiapkan diri, dengan buku 'bercinta sampai ke syurga' di genggam erat, aku melangkah ke hentian bas. dalam list:

satu rim copy paper
pen bermacam kaler
selotape

temanya? mari menghias bilik dgn lukisan2 ilmiah! lalalalala~

baik! malam ni start! wish me luck!

bismillah..

No comments: